Całodobowy Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka i czat internetowy dedykowany dzieciom i młodzieży
Szanowni Państwo,
Rzecznik Praw Dziecka zainicjował przedsięwzięcie stanowiące jedną z możliwości odpowiedzi na potrzeby dzieci i młodzieży zmagających się z kryzysem psychicznym. Zważywszy na sytuację związaną z panującą pandemią koronawirusa oraz wiążącymi się z nią przymusem izolacji, ograniczenia kontaktów, w tym też utrudnionej możliwości uzyskania pomocy psychologicznej, uruchomił całodobowy Dziecięcy Telefon Zaufania – 800 12 12 12 i dedykowany młodym ludziom czat internetowy. Podejmując kontakt za pośrednictwem tych dwóch kanałów komunikacji dziecko uzyskać może natychmiastowe wsparcie, podzielić się swoimi przeżyciami i wspólnie ze wspierającą osobą dorosłą zastanowić się nad rozwiązaniem swoich problemów.
Szczegóły w załączonym liście otrzymanym z Biura Rzecznika Praw Dziecka.
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Załącznik – list do Dyrektorów szkół o telefonie zaufania i czacie(1)